Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J73a44n 79K62o41z70á28k

11. 4. 2020 2:11

Jako Pražák, vám musím říct, ze nemáte v ničem pravdu. Městem duchů se centrum stalo těmi rádoby podnikatelů, kteří se snaží vytřískat peníze za pivo stovku a majiteli bytů, kteří pronajímají byty přes různé ubytovací služby.

0 0
možnosti

Jakože se třeba vyčistí Pařížská a Královská cesta..... No tak to zaplať pánbůh

1 0
možnosti

Skutečnost, že centrum Prahy a okolí, pražský hrad a frekventované památky byly před koronavirovým časem neprostupným rejdištěm cirkusáckého humbuku, pivních šlapadel, koloběžkových a jiných elektromobilních šuntů, kýčovitých produkcí žebravých existencí, předražených hospod, fastfůdů, čepičářů a jiných mámidel na okrádání turistů, byla drtivé většině populace ve zdejším státě zcela u zadele. Ti, kteří se zde náhodou museli pohybovat se s úlevou vraceli zhnuseni do svých mimopražských obydlí a rodilí Pražáci se přebujelým excesům turismu vyhýbali jako čert kříži. Dojde-li do budoucna k trvalému omezení turismu a frekventovaného ruchu, a zkrachují-li předražené provozovny čepičářů a jiných mafiánských stánkařů navázaných na magistrát Prahy 1, na škodu to zřejmě nebude. A současně s tím by mohly také zmizet i dřevěné boudy a barikády nastavěné kolem hradu na filcung procházejících návštěvníků.

1 0
možnosti
Foto

I19v92a83n 59M48a17r72e42k

9. 4. 2020 19:38

Pane Fischere dík. Naprostá pravda. Byl jsem minulý rok na školení v Dejvicích. Po něm,(protože jsem měl na vlak domů téměř 4 hod.čas), jsem se rozhodl že si udělám pohodovou procházku přes Karlův most, Staromák a Václavák.

Když jsem viděl tu hrůzu, přesně tak jak ji popisujete, tak jsem jimi doslova proletěl, a raději jsem na Hlaváku seděl víc jak dvě hodiny na lavičce. . . . Praha je pro mě ztracená. ;-(

0 0
možnosti

Mnohem hůř už bylo a to tedy řádně a za pomoci radních Prahy hlm. i 1.

Tak snad bude líp...

0 0
možnosti
Foto

I11v41a53n 10M93a73r32e54k

9. 4. 2020 14:17

Centrum Prahy a "město duchů"?. . . .Spíš neskutečný cirkus, či směsice trapáren. "Děkuji" stačilo mi to vloni jednou. ;-(

1 0
možnosti
  • Počet článků 99
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1199x
Politička, členka ODS a bojovnice proti totalitním režimům. Bezpráví a zlovůle by neměly ovlivňovat dění našich životů.

jaroslavajanderova.eu

Seznam rubrik