Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Soudružka by asi ráda prodávala státní povolenky k provázení lidí po Praze. Jinak si neumím vysvětlit ten její povzdech v tomto článku.

0 1
možnosti
Foto

Mám k Vám dotaz:

"Průvodci bez kvalifikace jim totiž prohlídkách hlavního města říkají často zkreslené nebo dokonce nepravdivé informace."

Kolikrát jste to slyšela?

Máte turisty za pitomce? To si myslíte, že si předem neopatřili alespoň základní informace, když někam cestují? Že by nepřišli na to, když jim někdo říká "zkresléné nebo dokonce nepravdivé informace"? Nebo si myslíte, že ti "falešní" budou říkat nesmysly?

Tuto Vaši větu považuji za dogmatickou a účelově manipulativní.

A Vaši snahu o vytvoření městské vyhlášky za poklesle lobbistickou. Jste jen ve vleku obyčejného kšeftu! Rv

1 2
možnosti

Před 20 lety to možná mohla být pravda. Dneska - ve věku internetu, kdy má každý turista přístup k netu z mobilu - by podobný nesmysl neprošel ani u cizinců.

0 1
možnosti

Paní Janderová, a o co v tomto případě jde? Pouze o peníze.

Když jsem v Praze studovala historii, mohli jsme si udělat průvodcovský kurs PISu, trval tuším rok, ale podmínkou bylo, že budu dělat průvodce další 4 roky. Protože nejsem Pražák, nemělo to pro mne smysl. Dneska, pár let před důchodem, do Prahy občas jezdím se skupinami důchodců a dělám jim průvodce po Praze. Myslím, že znalosti mám, a kdyby se jim to nelíbilo, nejezdili by se mnou. Proč bych si měla dělat nějaký certifikát na 2-3 návštěvy Prahy ročně? A kdyby byl nutný jen certifikovaný průvodce, vyšla by naše skupiny návštěva Prahy podstatně dráž, myslíte, že by příště jeli?

Nakonec jen dodám, že jsem kdysi měla průvodcovské oprávnění od Čedoku, mám odznak "Průvodce ČSSR" s evidenčním číslem průvoce. Leč změnilo se politické zřízení a já bych musela žádat o vydání nového průvodcovského oprávnění, pochopitelně opět za poplateček. Proboha proč, když se tím neživím, ale je to hlavně moje hobby? Takže ano, provádím nejen Prahou,ale jezdíme i po republice a jsem ráda, že to je živnost volná. Protože se tím neživím, nemohla bych tohoto koníčka provozovat.

8 0
možnosti

O ty poplatky asi jde. O nic jineho. Kdyz prijedou panu Sobotkovi na navstevu pribuzni z Moravy, tak at si teda hezky udela pruvodcovske zkousky a ne aby ho napadlo si je jen tak provadet po Praze.

0 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS