Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KP

Bojujete děvče za stranu tunelářů, privatizárů, odklánečů a ryzích demokratů. /pokud z té demokracie něco pro ně kouká/. Bojujte dál, až do konečného vítězství, kdy nezůstane kámen na kameni. Už to tolik práce nedá. Hlavní bylo díky Vám již pro Vás vybojováno.Hlavě ať se o tom moc nepíše - viz Německo.

1 1
možnosti
TP

Jojo, měli bychom se přiklonit k brutální cenzuru zavádějícímu Německu.

1 0
možnosti
FM

Milá zlatá, máte se všemi ostatními demokratickými stranami v patrnosti Demokracii, to měl i Havel a jak to dopadlo. Celých 28 roků se tu krade a tato částka dělá odhadem několik (?) biliǒnů. Nejlépe je to hodit na ty co jsou dnes v popředí, nejste vy náhodou malá ušlápnutá češka.8-o8-o

2 2
možnosti
SB

Ještě jedna rada paní bloggerce a celé ODS:

Nesnažte se moc přecházet na ty ostré proevropské a protizemanovské pozice.

Tím si nové voliče nezískáte.

Kdybych takové názory zastával, jako že je nezastávám, ale píši "kdybych", necítil bych potřebu vás volit. Proč bych to měl dělat? Měl bych už své strany, které ty pozice zastávaly už před vámi, tak by se mi zdály důvěryhodnější. Vždy je důvěryhodnější ten, kdo příslušné názory říká již deset let, než ten, kdo je říká deset týdnů.

Vaši voliči vás volili právě proto, že jste nebyli tak fanaticky sluníčkářští jako TOP09 nebo lidovci. Když se k nim přiblížíte, eurohujery a sluníčkáře si nezískáte, protože ti zůstanou u svých stran, ale vaši dosavadní voliči od vás utečou. Například já jsem od Vás utekl přesně z tohoto důvodu.

3 0
možnosti
PK

No at je Zeman ničema či ne,nepoškodil Českou republiku tak, jako předchozí vlády ODS, teda její kmotři, prostě on nikdy nic neukradl a neustálé omílání varování před kursem na Rusko a Čínu to už je bestseler právě ,,demokratického " blogu.

No to je tak velká ukázka demagogie, že již nic lepšího nevymyslíte. Mimochodem mě nevadí ,že Zeman nebude zvolen ani to že pány vydají soudu , ale děsí mě představa návratu ODS......

6 3
možnosti
MD

Jeden se prida k vyjadreni p. Benese a jen doda .. kdyby Frantisek z Assisi tak snad, neco malo z toho, ale clenka ODS?

0 0
možnosti
ED

Souhlasím se všemi odpověďmi pánů paní blogerce, která hrdě drží na fotce partajní symbol. Jinou stranu jsem dřív - kromě posledních voleb, než tu její, nevolil, ale když vidím dnes ty postavy: Udž., Fia.,ten starosta Líbeznic nebo čeho od K. (Kup...) - teď si nevzpomenu jméno-místopředseda, Stanj., "staří" kozlové Ben., naštěstí už někteří vypadli jako Bend.,atd. atd., když vidím chomutovského trestaného senátora Nov., či některé účastníky ROP Severozápad a teď ještě paní blogerku, musím si odplivnout. Takhle "soudruzi" ne!

6 1
možnosti
DB

každý má právo nějak vyjádřit svůj názor..ale je s podivem že lid prostý ještě pořád žije v bipolárním světě, který je již dávno za námi...........

dnešní geopolitická situace je oligopol.........4 mocnosti a nejen dvě...........máme stále USA , máme stále Rusko, ale přišla mohutná Čína a neméně mohutná EU......

porovnejte si rozlohu, počty obyvatel a vybavenost výrobními prostředky......

a v neposlední řadě si porovnejte vybavenost armádou..........

a tak EU je absolutně nejslabší, protože Evropané jsou hloupí a ještě pořád se drží toho bipolárního světa, a nevidí, že se EU musí přetvořit na SSE..... SPOJENÉ STÁTY EVROPSKÉ A že Evropané MUSÍ ..BEZPODMÍNEČNĚ MÍT SVOU VELIKOU ARMÁDU VELIKOSTI ARMÁDY USA ČI JEŠTĚ VĚTŠÍ........... to je jediný rozumný tah v současné světové situaci............vše ostatní není dost rozumné.......

najdete v mých článcích.

a jen takovou poznámku..........ldyž se necháte přepravovat od nás na východ dost dlouho, dorazíte na západní pobřeží USA...........

0 2
možnosti
TP

S tou armádou... Nějak si nedovedu představit, jak táhnu na nepřítele po boku Němce (když tím nepřítelem je už přes 1000 let právě Němec).

1 0
možnosti
JK

Pokud se MZ dá do voleb zdravotně dohromady, tak bude možná i schopen debaty. Stihnout se to dá, když ví co potřebuje vyměnit, tak to na netu sežene, například tady:

.../inzerat/4205366-prodam-dily-na-MZ-150-a-251-levne-nabidka-pelhrimov/

3 0
možnosti
SB

Když byla stávka v České televizi na přelomu let 2000 a 2001, ODS byla proti té stávce a já jsem její názor plně sdílel a dodnes ho i zpětně sdílím.

A když jsem slyšel, k jak laciným argumentům se snižovali zastánci stávkujících (že prý jde o to, aby se k nám nevrátili ruští vojáci), bylo mi trapné to i poslouchat. Viděl jsem to jako tak silnou snahu o dobytí si politického nebo televizního koryta, že ti lidé vědomě zaprodávali vlastní důstojnost. I když se tohle snižování osobní důstojnosti v zájmu koryta netýkalo mne, bylo mi to skutečně trapné (navíc jsem mužského pohlaví a muži mají k trapným situacím mnohem větší nechuť než ženy). Přeci i těm šaškům muselo být jasné, že na osobě ředitele ČT nezávisí to, zda k nám přijedou Rusové zase v tanku. Muselo jim být jasné, že i mnozí zastánci té stávky zřetelně vidí, že tyhle argumenty zacházejí až do nesmyslna. Prostě pro koryto ze sebe dělali šašky.

A nyní čtu totéž od političky ODS, tedy té strany, na jejíž platformě jsem tehdy v době té krize v ČT stál. Prodává svou vlastní osobní důstojnost jen proto, aby si posílila své koryto.

Jediné, co ji může malinko omlouvat, je to, že ty stupidní argumenty jsem tehdy slyšel od mužů, ale ona je žena. A jak je známo a jak jsem již napsal, ženy k trapným situacím nemívají tak silnou nechuť jako muži. Nicméně i v tomto případě se divím, že to paní autorce stojí za to, že ze sebe dělá takovou kašparku. To je tak silná káva, že i ženě by to mělo být trapné.

3 1
možnosti
TP

A já se vám přiznám, že jsem v době této televizní krize stál na straně vzbouřenců a držel palce Čtyřkoalici a "strašně chtěl tu nezávislost". Ufff, takový jsem byl blbec...

1 0
možnosti
  • Počet článků 99
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1199x
Politička, členka ODS a bojovnice proti totalitním režimům. Bezpráví a zlovůle by neměly ovlivňovat dění našich životů.

jaroslavajanderova.eu

Seznam rubrik