Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Já si myslím že EET ti poctiví už maj dávno zavedenou a ti co nejvíc křičí to jso ti zloději, rozhodně bych někoho neudával že mi nedal účtenku vždyť pokud si nakupuji nějaký výrobek automaticky k němu dostanu účtenku kvůli případné reklamaci takže oč jde vážení zlodějíčci odpovím za vás no přece o černé peníze na vaše auta, baráky, luxusní dovolené a na úplatky.

5 6
možnosti
PV

P49a90v51e24l 16V62é51b59r

19. 10. 2016 16:08

Opravdu věříte tomu, že drobní živnostníci (které to nejvíc postihne), i kdyby zapřeli všechny příjmy, se budou topit v černých penězích, budou se vozit v drahých autech, pobývat ve svých barácích, budou jezdit na luxusní dovolené a uplácet kde koho?

To jste tak naivní, nebo podplacený od těch skutečných podvodníků, kterých se EET v podstatě nedotkne?

4 0
možnosti
Foto

Já řeknu nepřípustnou věc. A nezjednodušší EET evinenci plateb, účetnictví a daňové přiznání?

2 1
možnosti
Foto

Ne, vůbec nijak. Jen zkomplikuje vystavení účtenky. A třeba e-shopům zkomplikuje mnoho věcí zcela, protože třeba (zcela zbytečně) na platbu kartou musí vystavit EET účtenku. Nebo na dobírku.

1 0
možnosti
Foto

Ale to snad mohu udělat už teď, napsat dopis na finanční úřad, že mi dotyčný nedal účet?

Takže co je na tom nového, kromě toho, že jsme se dostali na úroveň elektronického věku?

1 1
možnosti
MD

(Predpokladaje vasi narodnost volam "toz vitejte mezi udavaci".)

1 1
možnosti
ZH

Taky to nechápu, je to naprostá pitomost ještě navíc hrající do ruky opozici.

Jestli jsem tomu ale dobře na Němcích porozuměl, tak v Portugalsku na to šli naprosto nejfikaněji. Tam si přinesete účtenku domů, zadáte do počítače a MF Vám část daně vrátí na účet. Čili tam mají 10 milionů daňových kontrolorů. ;-D

6 0
možnosti
Foto

Já na to nejsem odborník, ale zíral jsem na to, jak klidně, bez odporu a snad i s radostí. to přivítali majitelé našeho hotýlku (obrat do 6 mil.ročně).

1 0
možnosti
MV

Mluvíte mi z duše! Tak co se divíme, vládnou nám stále komunisti, akorát převlečení...a hlavně jsou jako utržení z řetězu, protože se nemusí bát Kremlu...:-P

3 2
možnosti
MV

Á, rudá hradní úderka je tady...;-D a mínusuje

0 0
možnosti
Foto

Je za to udání nějaká odměna? Jestli ne, tak proč neudávali "kešovku" už dříve? A proč by měl i teď?

5 0
možnosti
Foto

Počítám, že jako u stb to nebude :-\

2 0
možnosti
  • Počet článků 99
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1199x
Politička, členka ODS a bojovnice proti totalitním režimům. Bezpráví a zlovůle by neměly ovlivňovat dění našich životů.

jaroslavajanderova.eu

Seznam rubrik